"Дитяча література" для студентів ІІІ курсу заочного відділення.

ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА
ВАРІАНТ №1
1. Визначте значення малих фольклорних жанрів для дітей: прислів’їв, приказок, загадок, скоромовок. Наведіть приклади для використання в різних вікових групах.
2. Проаналізуйте тему весни у віршах Т.Шевченка: «Встала весна», «Тече вода з-під явору», «Зацвіла в долині».
3. Обґрунтуйте важливість використання на заняттях у дитячому садку оповідань Ю.Збанацького.
4. Проаналізуйте угорську народну казку «Двоє жадібних ведмежат».
ЛІТЕРАТУРА
1. Козачок Л.П., Українська дитяча література. Хрестоматія. –К.: «Вища школа» . 2002.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
4. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.


ВАРІАНТ №2
1. Дайте оцінку колисковим пісням для дітей.
«Ой баю мій баю», «Люлі, люлі, мій синочку». «Ой кіт-воркіт» і т.д.
2. Обґрунтуйте використання у дитячому садку творів для дітей О.Пчілки.
3. Визначте відображення трагічної долі дітей у творах Т.Шевченка: «На панщині пшеницю жала», «Мені тринадцятий минало».
4. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячого садка з проблеми використання на заняттях творів К.Чуковського.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
ВАРІАНТ №3
1. Проаналізуйте календарний дитячий фольклор: веснянки, заклички, пісні про природу, трудові пісні, пісні-ігри.
2. Дайте оцінку давній українській літературі для дітей (ХІ-ХVІІІ ст.)
3. Визначте значення творів Т.Шевченка для дітей.
4. Порівняйте творчість М.Пришвіна і В.Біанкі, які їх твори можна використовувати у середній і старшій групі дитячого садка.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
3. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
4. Костюченко В. Українська радянська література для дітей. –К.: Веселка, 1984.



ВАРІАНТ №4
1. Дайте оцінку лічилкам, прозивалкам, морилкам у дитячому використанні.
2. Визначте пізнавальну і виховну цінність байок Л.Глібова: «Вовк та ягня», «Щука», «Коник-стрибунець».
3. Обґрунтуйте використання у дитячому садку творів І.Франка.
4. В чому полягає виховне значення у казках народів світу? Запропонуйте класифікацію тематики казок народів світу.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Деркач Б.А. Леонід Глібов. Життя і творчість. -К.: Дніпро.1982.
3. Козачок Л.П., Українська дитяча література. Хрестоматія.
–К.: «Вища школа» . 2002.
4. Чайковський Б.Й. Дивосвіт «Веселка» Антологія літератури для дітей та юнацтва. -К.: Веселка. 2004.


ВАРІАНТ №5
1. Визначте значення казок про тварин: «Рукавичка», «Котик і півник», «Коза-дереза», «Лисичка та журавель».
2. Проаналізуйте поетичну творчість Б. Грінченка для дітей.
3. Дайте оцінку різноманітності тематики творів для дітей Д.Павличка.
4. Запропонуйте класифікацію тематики В. Осєєвої для дітей старшого дошкільного віку.
ЛІТЕРАТУРА
1. Козачок Л.П., Українська дитяча література. Хрестоматія.
–К.: «Вища школа» . 2002.
2. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
3. Чайковський Б.Й. Дивосвіт «Веселка» Антологія літератури для дітей та юнацтва. -К.: Веселка. 2004.
4. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.

ВАРІАНТ №6
1. Проаналізуйте чарівні казки для дітей «Кривенька качечка», «Телесик», «Ох».
2. Визначте значення віршів для дітей С.Воробкевича «Рідна мова», «Буковина», «Старий вівчар».
3. Обґрунтуйте використання на заняттях у дитячому садку календарного дитячого фольклору.
4. Запропонуйте твори для дітей молодшого дошкільного віку
щодо виховання в них любові до тварин.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
3. Козачок Л.П., Українська дитяча література. Хрестоматія.
–К.: «Вища школа» . 2002.
4. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.


ВАРІАНТ №7
1. Проаналізуйте доцільність використання легенд, переказів, бувальщин у навчально-виховному процесі для дітей дошкільного віку.
2. Визначте значення літературної і громадської діяльності О.Пчілки в розвитку дитячої літератури.
3. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячих садків з проблеми творчості В.Симоненка.
4. В чому полягає виховне значення видатного російського письменника В. Біанкі?
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
3. Козачок Л.П., Українська дитяча література. Хрестоматія.
–К.: «Вища школа» . 2002.
4. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
5. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.

ВАРІАНТ №8
1. Визначте значення соціально-побутових казок «Ріпка», «Язика Хвеська», «Дідова дочка й бабина дочка» для розвитку дітей дошкільного віку.
2. Проаналізуйте казки зі збірки І.Франка «Коли ще звіри говорили» («Лисичка і журавель», «Заєць і їжак», «Осел і лев»).
3. Дайте оцінку особливостям творів М.Познанської для дітей.
4. Запропонуйте перелік творів про природу для дітей середньої групи.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
3. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
4. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.

ВАРІАНТ №9
1. Дайте оцінку використанню літописів Київської Русі «Повісті минулих літ» в навчально-виховному процесі дітей дошкільного віку.
2. Проаналізуйте твори О.Пчілки для дітей «Весняні квіти», «Як швидко літо проминуло», «Зимовий вечір». Складіть методичні рекомендації вихователям дитячого садка.
3. Обґрунтуйте виховне значення використання малих фольклорних жанрів для дітей у старшого дошкільного віку.
4. Проаналізуйте казки братів Грімм. Наведіть приклади бесід з дітьми до читання казки «Гидке каченя».
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
3. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
4. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.


ВАРІАНТ №10
1. Проаналізуйте фольклорні записи О.Пчілки «Журавель та чапля», «Дивна хатка», «Дитяча пісенька». Наведіть приклади для використання в різних вікових групах.
2. Обгрунтуйте використання творів О.Копиленко у дитячому садку.
3. Складіть перелік творів для дітей молодшого дошкільного віку про працю.
4. Проаналізуйте оповідання для дітей К.Д.Ушинського «Чотири бажання». Запропонуйте бесіду з дітьми про ввічливість.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
3. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
4. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.

ВАРІАНТ №11
1. Дайте оцінку зародженню та розвитку освітянських закладів у ХІ –ХVІІІ ст., де формувалися морально-етичні, естетичні й гуманістичні виміри у дітей.
2. Визначте стилістичну особливість творів Л.Костенко для дітей «Перекинута шпаківня», «Сунички».
3. Обґрунтуйте використання у дитячому садку казок про тварин.
4. Проаналізуйте і порівняйте російську народну казку «Теремок» і українську народну казку «Рукавичка».
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.


ВАРІАНТ №12
1. Визначте значення творчості І.Франко для розвитку дітей дошкільного віку. Наведіть приклади для використання в різних вікових групах.
2. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячих садків з проблеми творчості О.Іваненко.
3. Запропонуйте тематику творів для дітей В.Сухомлинського.
4. Проаналізуйте казки А.С.Пушкіна «Казка про рибака і рибку», «Казка про царя Салтана». Запропонуйте бесіду з дітьми про своєрідність чарівних казок А.С.Пушкіна.

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
3. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
4. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.


ВАРІАНТ №13
1. Дайте оцінку фольклорним записам О.Пчілки: дитячі пісеньки, вірші, казки сміховинки, ігри, загадки, прислів’я.
2. Проаналізуйте своєрідність прозових творів О.Копиленка
«Хата хлопчика мізинчика», збірка «Як вони поживають», оповідання «Їдальня для птахів».
3. Складіть перелік творів для дітей дошкільного віку про рослини.
4. Охарактеризуйте творчість видатного французького письменника Шарля Перро.

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах.–К.: Либідь, 1999.
2. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
3. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
4. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.

ВАРІАНТ №14
1. Проаналізуйте творчість Н.Забіли. Обґрунтуйте використання у дитячому садку творів «Сорока-білобока», збірка «Під дубом зеленим», «Ясоччина книжка».
2. Дайте оцінку творам П.Тичини для дітей старшого дошкільного віку. Запропонуйте тематику малюнків і картин для розглядання під час знайомства з його творами.
3. Розкрийте значення спадщини Г.Х.Андерсена у дитячій літературі.
4. Складіть перелік творів для дітей про працю.

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
3. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
4. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.

ВАРІАНТ №15
1. Дайте оцінку календарному фольклору. Наведіть приклади для використання в різних вікових групах.
2. Проаналізуйте своєрідність прозових творів О.Копиленка
«Ластівка», «Покинуте гніздо», «Їжачок».
3. Обґрунтуйте використання творів В.Сухомлинського на заняттях у дитячому садку.
4. В чому полягає виховне значення у казці К.Чуковського «Федорине горе»? Запропонуйте питання для батьків про працю дітей дома після ознайомлення з казкою.

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
4. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.

ВАРІАНТ №16
1. Визначте уміння Я.Щоголева створити колорит рідної природи у творах «Літній ранок», «Степ», «Осінь».
2. Проаналізуйте своєрідність прозових творів М.Трублаїні для дітей.
3. Дайте оцінку зображенню дитинства у збірках Н.Забіли. Запропонуйте класифікацію тематики творчості письменниці.
4. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячих садків з проблеми творчості М.Носова.

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
4. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.

ВАРІАНТ №17
1. Визначте роль М.Коцюбинського у збагаченні книжок для дітей соціальними оповіданнями: «Хариття», «Ялинка», «Маленький грішник».
2. Дайте оцінку творам В.Сухомлинського для дітей : «Зайчик і горобина», «Ромашка». Запропонуйте класифікацію тематики творчості письменника-педагога.
3. Розкрийте значення народних пісень, малих фольклорних жанрів різних народів для дітей дошкільного віку. Наведіть приклади для використання в різних вікових групах.
4. Проаналізуйте казки братів Гримм «Заєць ті їжак», «Горщик каші».
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
4. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
ВАРІАНТ №18
1. Проаналізуйте твори М.Коцюбинського для дітей: «Про двох цапків», «Дві кізоньки», «Десять робітників». Складіть методичні рекомендації вихователю дитячого садка до творів.
2. Дайте оцінку творчості М.Познанської для дітей. Запропонуйте класифікацію тематики М.Познанської.
3. Складіть перелік творів В.Сухомлинського про природу і про працю.
4. Визначте виховне значення казки У.Діснея «Бембі»
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.


ВАРІАНТ №19
1. Визначте значення ліричних творів Лесі Українки: «Вишеньки», «Літо красне минуло», «На зеленому горбочку» для дітей.
2. Проаналізуйте твори М.Познанської для дітей «Всьому свій час», «Хмарка», «Зайчики». Наведіть приклади наочності до кращого сприймання творів дітьми.
3. Охарактеризуйте і порівняйте українські казки і казки народів світу.
4. Складіть перелік творів В. Біанкі для дітей дошкільного віку про птахів.

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. – К.: Либідь, 1999.
2. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
3. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
4. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.


ВАРІАНТ №20
1. Дайте визначення соціально-морального мотиву у казках Лесі Українки: «Біда навчить», «Лілея», «Метелик».
Запропонуйте зміст бесіди після читання.
2. Визначте значення казок М.Трублаїні: «Мандри Закамарика», «Казка про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» для дітей дошкільного віку.
3. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячих садків з проблеми творчості Р.Кіплінга.
4. Проаналізуйте казки К.Чуковського «Торганисько», «Телефон», «Мийдодир».

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
3. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
4. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
ВАРІАНТ №21

1. Визначте тематичну різноманітність віршів О.Олеся «О слово рідне!», «Ялинка», «Снігурі», «Капустонька», «Білі гуси».
2. Проаналізуйте твори Грицька Бойка: «Бублики», «Козуля», «Гиси-гусенята» для дітей.
3. Дайте оцінку творів О.Донченка: «Голубий гвинтик», «Золоте яєчко» для дітей дошкільного віку.
4. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячих садків з проблеми творчості М.Носова для дошкільників.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.

ВАРІАНТ №22

1. Визначте значення творів про рослини. Складіть перелік творів про рослини.
2. Дайте оцінку ліричним творам П.Тичини: «А я у гай ходила», «Хор лісових дзвіночків», «Гаї шумлять» для дітей дошкільного віку.
3. Визначте значення творів Р.Кіплінга в дитячій літературі.
Запропонуйте план бесіди з дітьми щодо творчості письменника.
4. Проаналізуйте твори В.Осєєвої: «Сині листочки», «Просто бабуся».

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
4. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.



ВАРІАНТ №23

1. Обґрунтуйте красу творів М.Рильського: «Вересень», «Осінь» для дітей дошкільного віку.
2. Дайте оцінку творам В.Бичка для дітей: «Я хоч невеличка», «Сонечко й хмаринка», «Пісенька».
3. Визначте значення використання соціально-побутових казок на заняттях у дитячому садку. Складіть перелік казок для молодших дошкільників.
4. Розкрийте значення творчості видатного російського письменника Л.Толстого. Запропонуйте тематику його творів.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
3. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.
4. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.


ВАРІАНТ №24

1. Визначте тематику творів О.Копиленка для дітей. Наведіть приклади для використання в різних вікових групах.
2. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячих садків з проблеми ознайомлення дітей з творами про пори року.
3. Розкрийте значення творчості С.Воробкевича. Запропонуйте тематику його творів.
4. Порівняйте художній репертуар в різних вікових групах дитячого садка.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. – К.: Либідь, 1999.
2. Антологія української літератури для дітей. Т.№3. –К.: 1985.
3. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
4. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. –К.: «Вища школа». 1988.


ВАРІАНТ №25

1. Дайте оцінку трудовим і жартівливим пісням. Наведіть приклади для використання в різних вікових групах.
2. Охарактеризуйте дитячу поезію 50-80 років. Складіть перелік поетичних творів для дітей.
3. Обґрунтуйте використання творів О.Копиленко на заняттях у дитячому садку.
4. Проаналізуйте казку Г.Х.Андерсена «Пятеро з одного стручка», складіть план казки.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.
3. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.



ВАРІАНТ №26

1. Дайте оцінку грузинській народній казки «Зароблений карбованець», ненецькой народній казки «Зозуля».
2. Визначте пізнавальну і виховну цінність творів О.Пчілки:
«Миша - городянка й миша - хуторянка».
3. Складіть перелік творів про дружбу. Запропонуйте бесіду і питання до дітей до ознайомлення з творами.
4. Проаналізуйте твори Л.Толстого «Кісточка» і «Корова». В чому полягає виховне значення?

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
3. Костюченко В. Українська радянська література для дітей. Літературно-критична хроніка. –К.: Веселка, 1986.




ВАРІАНТ №27

1. Проаналізуйте українські народні легенди, перекази. Складіть перелік для молодшій і старшій групі дитячого садка.
2. Порівняйте художній репертуар в різних вікових групах з теми про виховання чуйності, ввічливості.
3. Розкрийте значення творчої спадщини М.Пришвіна для дітей.
4. Визначте тематичну і жанрову різноманітність творчості К.Чуковського.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
3. Костюченко В. Українська радянська література для дітей. Літературно-критична хроніка. –К.: Веселка, 1986.


ВАРІАНТ №28

1. Визначте значення малих фольклорних жанрів для дітей: лічилки, загадки. Наведіть приклади для використання у режимних процесах та на заняттях.
2. Проаналізуйте тему дружби у роботі К.Чуковського: «Муха-цокотуха».
3. Обґрунтуйте важливість використання на заняттях у дитячому садку творів В.Сухомлинського.
4. Проаналізуйте нанайську народну казку «Айога». Складіть план казки.

ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
3. Костюченко В. Українська радянська література для дітей. Літературно-критична хроніка. –К.: Веселка, 1986.
4. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.

ВАРІАНТ №29

1. Визначте значення чарівних казок: «Телесик», «Царівна-жаба», «Котигорошко», «Про жар-птицю і вовка». Поясніть їх виховну цінність.
2. Проаналізуйте поетичну творчість О.Олеся для дітей. Запропонуйте тематику малюнків і картин для розглядання під час знайомства з його творами.
3. Дайте оцінку творам Л.Толстого: «Пилипок», «Лев та собачка».
4. Розкрийте виховне значення твору А.Ліндгрен «Малюк та Карлсон». Розподілить основні події твору.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
3. Костюченко В. Українська радянська література для дітей. Літературно-критична хроніка. –К.: Веселка, 1986.
4. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.


ВАРІАНТ №30

1. Дайте визначення творчості Т.Шевченка, де замальовується краса України. Запропонуйте перелік творів.
2. Складіть методичні рекомендації вихователям дитячих садків з проблеми творчості О.Іваненко.
3. Проаналізуйте оповідання М.Пришвіна «Лисичин хліб», «Винахідники».
4. Охарактеризуйте казки Ш.Перро: «Попелюшка», «Кіт у чоботах», «Феї». Складіть план розповіді кожної казки.
ЛІТЕРАТУРА
1. Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2-х книгах. –К.: Либідь, 1999.
2. Українська дитяча література. Хрестоматія. Упорядочник
Козачок Л.П. –К.: 2002.
3. Білецький Д., Гурвіч Ф. Дитяча література: посібник для студентів. –К.: 1987.